حفاظ سرنیزه ای

حفاظ سرنیزه ای

گروه خدماتی هایپر حفاظ

با بیش از ۸سال سابقه درخشان

رمز ماندگاری ما در رضایت شماست

بازدید رایگان جهت مشاوره ، اندازه گیری و ارائه پیش فاکتور

حفاظ سرنیزه ای در واقع یکی از متداول ترین و همچنین شناخته شده ترین انواع حفاظ های روی دیوار است که به یک شکل سنتی است.

سرنیزه حفاظ چیست ؟
در کنار حفاظ‌ های ساده که متشکل از تعدادی میله عمودی است، حفاظ سرنیزه ای نیز یک حفاظ نوستالژیک محسوب می‌شود که همه ما با آن خاطره داریم. اما این نوع حفاظ همچنان مشتری های پروپاقرص دارد و از پرفروش‌ترین انواع نرده حفاظ به حساب می‌آید. اینکه به دنبال نرده یا حصاری می گردید که روی دیوار خانه و یا محوطه باغ یا ویلای خود نصب کنید نشان دهنده زیرکی شما است. خانه ای که هیچ وسیله ی دفاعی برای حفاظت از اهل خانه و دارایی خود ندارد باید در انتظار حوادث ناگوار نیز باشد!

حفاظ نیزه دار یا حفاظ سر نیزه ای سرخم یکی از قدیمی ترین انواع نرده آهنی روی دیوار میباشد که هنوز جایگاه خود را برای محافظت از ساختمان حفظ کرده است . نرده دیوار سرنیزه ای از جمله مدل حفاظ های بسیار کاربردی محسوب می شود که در مدل های یک، دو و سه طرف نیزه تولید شده است تا تمام افراد بتوانند با توجه به نیاز و شرایط خود این محصول را تهیه نمایند و مورد استفاده قرار دهند.

این مدل از حفاظ به نسبت سایر مدل حفاظ های موجود بیشتر شناخته شده است زیرا از طراحی ساده ای برخوردار می باشد که به نرده ساده دیوار معروف است .

قیمت حفاظ سرنیزه ای
حفاظ های سرنیزه ای با توجه به وزن ارتفاع و مقدار متریالی که به کار استفاده شده است قیمت گذاری میشود و طبیعتا به این دلیل که قیمت این حفاظ نسبت به وزن و متریالی که در آن استفاده شده است مشخص میشود مشتریان عزیز شاهد پرداخت هزینه بابت جنسی که تحویل میگیرند هستند.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *